Facebook Pixel

Lokal Santral

Kurumsal firmaların tüm santral ve ses hizmeti burada.

Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ve çağrı merkezlerinin kurumsal seviyede iletişim ihtiyaçlarının karşılandığı bir hizmettir.

orta-ve-buyuk-olcekli-isletmelerin-santral-ve-ses-hizmeti

198.000+

Mutlu abone

260+

Entegrasyon

250+

Sabit Telefon Bayi Ağı

15.000+

Santral

eski-analog-santralinizden-kurtulun

Eski analog
santralinizden kurtulun.

Ek modül/lisans ücreti, yıllık yenileme, sınırlı yazılım yükseltme/güncelleme Netsantral (Lokal) ile ücretsiz sağlanır.

Lokalde
size özel kurulum.

Santralinize ulaşabileceğiniz şekilde size özel server'a kurulum yapılır.

lokalde-size-ozel-kurulum

Netgsm ekosistemi ile tam entegre.

Netgsm mühendisleri tarafından geliştirilen masaüstü ve mobil uygulamalarla kullanın. Netgsm markası IP ürünlerle görüşme yapın.

netsantral-masaustu-ve-mobil-uygulama

Örnek
Santral Senaryoları

#1
#anons #departman
#yonlendirme

Arayanı anında bilgilendirmek için anons dinletebilir ve her zaman ulaşılabilir santral için çağrı yönlendirme özelliğini kullanabilirsiniz.

#2
#ivr #senaryo
#anons #karsilama

Daha gelişmiş ve esnek santral için günün farklı saatlerinde özelleştirilebilir karşılama anonsları ile farklı santral senaryoları uygulayabilirsiniz.

#3
#ivr #yonlendirme
#anons #tuslama

Santralinizi arayan müşterilerinize IVR tuşlama yaptırarak, ilgili departmana anında yönlendirebilir ve bekleme sürelerini kısaltabilirsiniz.

Netsantral
Tüm Özellikler

Sizi arayan müşterilerinize 'Hoşgeldiniz' anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Şirket personellerinizi Netsantral'inizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz.

Netsantral'inize Netgsm'e taşıdığınız numaraları tanımlayabilir veya 444'lü numaranızı, yurtdışı numaranızı, diğer operatörlerdeki numaralarınızı tanımlayabilirsiniz. Netgsm'e ait olmayan numaraların tanımlanabilmesi için FXO cihazlarına ihtiyacınız olacaktır.

Sizi arayan müşterilerinize, kullanıcılarınıza bağlanana kadar arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait jingle, herhangi bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.

Mesai içi, mesai dışı, öğle arası ve resmi tatiller için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Bunları isterseniz kendiniz ayarlayabilir, isterseniz de Netgsm Çağrı Merkezi ile irtibata geçerek hemen değişilik yapabilirsiniz.

Tüm şubelerinizi yani ayrı numaralarınızı Netsantral'inize tanımlayabilir, her kullanıcıya kod vererek ücretsiz görüşebilirsiniz. Örneğin, Ankara şubenizdeki bir kullanıcı İstanbul şubenizdeki bir kullanıcıyı 101 tuşlayarak ücretsiz arayabilir.

Netsantral üzerinden birden fazla numarayla telekonferans yapabilirsiniz.

Müşterileriniz, Netsantral'inizin kullanıcılarına ulaşamaması durumunda telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları kullanıcıya tanımlı e-posta adresine gönderilir.

Netsantral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden ve mobil uygulamadan gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz ve faks gönderebilirsiniz. Faks cihazınıza ihtiyaç duymazsınız.

Netsantral'de kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir.

Her kullanıcıya özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara, ilgili kullanıcının dış aramalarında görünür.

Santral senaryosu hazırlanırken istediğiniz 'hedef'e SMS gönderimi yapabilirsiniz. Örneğin müşteriniz 1'i tuşladığında GSM numarasına firmanınızın adresini gönderebilirsiniz.

Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları HDD kapasitesi kadar saklanmaktadır.

Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca VoIP numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.

Netsantral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Santral web arayüzünden tüm kayıtlara erişebilirsiniz. Tarih,departman ve kullanıcı bazlı detaylı analiz yapabilirsiniz. Grafiklerle desteklenmiş raporlar oluşturabilirsiniz. Excel formatında indirebilirsiniz.

Toplam/ortalama gelen Çağrı, cevapsız, cevaplanan, terkedilmiş, konuşma sürelerini görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca maksimum/ortalama bekleme sürelerini de anlık olarak izleyebilirsiniz.

Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

Kullanıcı dostu arayüzüyle, teknik bir desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir,raporlama yapabilirsiniz.

Netsantral Android ve iOS mobil uygulaması ile görüşme detaylarınızı inceleyebilir, ses kayıtlarını dinleyebilir, istatistiklere bakabilir, detaylı gelen çağrı analizinizi görüntüleyebilirsiniz. Santral bilgilerinize ulaşabilir, kullanıcı durumlarına ve şifrelerine ulaşabilirsiniz.

Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.

Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Netsantral'iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.

Netsantral web arayüzüne erişim sağlayabilecek personel hesapları oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir, böylelikle telefonda hizmet veren kullanıcılarınızın performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Netgsm hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.

Dahili bazlı arama yönlerini belirleyebilirisiniz. Dahililerin ses kaydı alma özelliğini kısıtlayabilirsiniz. Dahililer arası gruplar oluşturabilir ve arama engelleme özelliğini kullanabilirsiniz.

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Rehberinizi LDAP ile çekebilirsiniz.

Kullanmış olduğunuz yazılımınızla Netsantral'inizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini (müşteri kartı) yazılımınız üzerinde açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.

Tüm IP telefonlar gibi Netgsm'e özel IP telefonlar da kurulumu yapıldıktan sonra tarafınıza kargo ile gönderilir. IP telefonları satın alabilmek için Netgsm webportal üzerinden Finansal İşlemler menüsüne geçiş yapmanız gerekmektedir.

Aylık fatura limiti belirleyebilir istediğiniz zaman giden çağrı hizmetinizi durdurabilirsiniz.

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

Netsantral üzerinden gerçekleştirdiğiniz görüşmelerinizin detayını listeyebilirsiniz. Gün/Saat, arayan numara, aranan numara, çağrı tipi ve yönü bazlı listeleme yapabilirsiniz. Liste sonuçlarını excel'e çıkarabilir, ses kayıtlarını dinleyebilir ve indirebilirsiniz.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Kullanıcılarınızın kullanacağı Netsipp+ uygulamasını karekod özelliğini kullanarak hızlı bir şekilde aktif hale getirebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Mesai saatleriniz dışında veya müşteri temsilciniz meşgulse Netsantralinizi arayanlar otomatik arama listenize kayıt edilir ve müşteri temsilcisi aktif olduğunda otomatik olarak numarayı arar.

Sizi arayıp ulaşamayan, telefonu kapatan müşterilerinizin listesini çıkarabilir. İsterseniz otomatik arama modülü ile anında geri dönüş yapabilirsiniz.

Monitörlerinize yansıtarak santralinizin çağrı durumunu canlı olarak izleyebilirsiniz.

Gün içerisinde çeşitli zamanlarda farklı karşılama anonsları ayarlayabilirsiniz. Örneğin, saat 08:00-10:00 arası 'Günaydın', 18:00-22:00 arası 'İyi akşamlar' anonsları ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.

Santralinizde kendinize ait GSM hatlarınızı herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan Netgsm'de barındırarak Bulut Santraliniz'de kullanabilirsiniz. Arama yapabilir ve gelen çağrıları karşılayabilirsiniz. Netsantral'in bütün özelliklerini kullanmaya devam edebilirsiniz.

Ayarlayacağınız iki farklı dahilinin beraber çalmasını sağlayabilirsiniz.

Netsantral
İzleme Ekranları

Netsantral'in
Ek modüllerini keşfedin

Kapıda Ödeme Onay Alma

Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden sipariş veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.

Text to Speech (TTS) Robotu

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Gelişmiş Anket Modülü

Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.

Google Drive Entegrasyonu

Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.

Müşteri Tanıma Sistemi

Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.

Entegre Yazılımların Tetiklenmesi

Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.

Lokasyon Dışından Santral Üzerinden Arama

Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.

Arayanı Hafızaya Alma Özelliği

Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendiniz arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.

Çağrı Sonrası Müşteri Memnuniyeti Robotu

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Tuşlayarak Kargo veya Sipariş Sorgulama

Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.

Müşteri Temsilcisi Puanlama

Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.

Kredi-Kartı Tahsilat Modülü

Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.

Netsantral-Netasistan Örnek Santral Senaryoları

Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.

Konferans Oda Modülü

Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.

Gelişmiş Otomatik Arama Modülü

Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Hafızaya al seçeneği ile otomatik aramada başarısız olan çağrıları hafızaya alarak; başarısız numaralar geri döndüğünde sorumlu departmana, otomatik aramanın hedefine veya belirlenen bir hedefe otomatik yönlendirme yapılabilir. Arayan numaranın gerçek numara olup olmadığını tespit edebilir, gerçek numara olmayanları otomatik silebilirsiniz. Bu sayede karşı numaranın faks veya telesekreter olduğunu tespit edebilirsiniz.

Bildirim Tetikleme Özelliği

Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.

Netsantral (Lokal)
Sıkça Sorulanlar

Netsantral lokal hizmetimiz, Netsantral hizmetimizin aboneye özelleştirilmiş halidir. Projelerinize özel olarak geliştirmeler ve özelleştirmeler yapılmaktadır. Bulut ortamdaki tüm ortak santral yapılarından yalıtılmış, DDOS saldırılarına karşı koruma altına alınmış bir yapıdır.

Abone isterse kendi bünyesindeki sanal sistemlere, kendi fiziksel sunucusuna, Netgsm Veri Merkezi'nde sunucu kiralama yaparak kurulum yaptırabilir.

IP Santrallerin tüm özelliklerine sahip olup ekstra olarak; Ses Kaydı, Ses Analizi, Görüşme Detayı Raporları, CRM, Çağrı Merkezi Modülü ve Otomatik Arama Modülü mevcuttur.

Santraliniz 1 gün içerisinde çalışır hale gelmektedir.

Sanal santral hizmetlerinde kullanıcılar ortak bir santral yapısını kullanmakta ve projeye özel çözümler sunulamamaktadır. Yapılması gereken güncelleştirmeler tüm kullanıcıları etkileyeceği için özel yazılımlar geliştirilememekte olup sadece tüm kullanıcıların ortak kullanacağı yapılar kurulmaktadır. Netsantral Lokal hizmetinde ise ihtiyaçlarınıza göre özelleştirme yapılabilmektedir.

Ücretlendirme tamamen projeye ve özel yapılacak işler için harcanacak zamana göre belirlenmektedir.