Facebook Pixel

Çağrı Merkezi Yazılımı

Netasistan: İşletmeniz İçin Ekonomik, Basit ve Hızlı Çağrı Merkezi Yazılımı

İşletmenizin ihtiyaçlarına hızla yanıt veren Netasistan, ekonomik fiyat avantajıyla bütçenizi zorlamadan çağrı merkezi operasyonlarınızı basit ve etkili bir şekilde yönetmenizi sağlar. Hızlı kurulum, kullanıcı dostu arayüzü ve entegre özellikleriyle, çağrı merkezinizin verimliliğini artırın.

cagri-merkezi-yazilimi-netasistan
  • Netasistan, işletmelerin çağrı merkezi operasyonlarını sorunsuz bir şekilde yönetmeleri için tasarlanmıştır.
  • Ekonomik yapısıyla, yüksek maliyetli çözümlere gerek kalmadan etkili bir hizmet sunar.
  • Basit kullanıcı arayüzü sayesinde, eğitim süreçlerinizi minimuma indirir ve çalışanlarınızın yazılıma hızla adapte olmasını sağlar.
  • Hızlı entegrasyon özellikleriyle, mevcut sistemlerinizle kolayca uyum sağlar ve iş akışınızda kesintiye neden olmaz.
  • Ayrıca, API desteği sayesinde özelleştirme ve genişletme ihtiyaçlarınızı kolayca karşılar. Netasistan'la, çağrı merkezi yönetiminde yeni bir döneme hazır olun.

198.000+
Mutlu Abone

260+
Yazılım Entegrasyonu

15.000+
Bulut Santral

3.3 Milyar+
Yıllık SMS Gönderimi

netasistan-tv
cagri-izleme
musteri-karti
ticket-karti
entegrasyon-destek-sistemi

Daha verimli ekipler, daha mutlu müşteriler

İhtiyacınıza özel çözümler ile işinizi kolaylaştırın.

Özel Rehber

Sektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehber ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.

Ticket

Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.

Ekip ile İşbirliği

Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.

Özel Etiketler

Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.

Netsipp+ Softphone


Mobil veya masaüstü softphone uygulamasını hemen indirin!

Dünyanın neresinde olursanız olun internete bağlı olduğunuz her yerden numaranıza gelen çağrıları Netsipp+ mobil veya masaüstü uygulamaları ile karşılayabilir, arama yapabilirsiniz.

Masasüstü için minimum sistem gereksinimleri:
Windows 10 (10240.0 ve üzeri) veya macOS 13.0 ve üzeri.
Netsipp+
Mobil Softphone

199
Kullanıcı/Yıl

Netsipp+
Masaüstü Softphone

499
Kullanıcı/Yıl

Tüm Özellikler

Çağrı merkezi iletişim ihtiyaçlarınızı karşılayın

Müşterileriniz ile iletişiminizi tek noktadan yönetebilirsiniz.

Sektörünüze veya ihtiyacınıza göre özel rehber tasarlayabilirsiniz.

Çoklu kullanıcı desteği ile kurum içi iş dağılımı yapabilirsiniz.

Müşterinize ait ticket geçmişinizi görebilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.

Telefon, SMS kanalları sayesinde otomatik ticket oluşturabilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz.

Moladaki müşteri temsilcilerinizin mola nedenleri ve sürelerini görüntüleyebilir, raporlayabilir veya mola sürelerini yönetebilirsiniz.

Çağrı izleme modülü ile müşteri temsilcilerinizin anlık çağrı durumunu takip edebilir, bekleyen müşteri ve müsait temsilcilerinizi izleyebilirsiniz.

Etiketler sayesinde kayıtlarınızı daha verimli bir şekilde arayabilir, kategorilere ayırabilir ve filtrelemek için ilişkilendirebilirsiniz.

Netsantral entegrasyonu sayesinde arayanı tanıyabilir ve gelen çağrıya otomatik ticket oluşturabilirsiniz.

Farklı hesaplardan aynı ticketa cevap verilmesini engelleyen uyarı sistemi ile senkronize çalışabilirsiniz.

Ticket cevaplama süresi takibi sayesinde kabul edilebilir bir yanıt süresi ölçümlemesi yapabilirsiniz.

Çağrılarınızı dahili bazında, departman bazında veya tüm aramaları günlük, haftalık ve aylık olarak raporlayabilirsiniz.

Netsantral entegrasyonu sayesinde müşteri numarası veya müşteri kodu ile gelen çağrıyı müşteriye bağlama ve ses kaydı eşleştirmelerini yapabilirsiniz.

Tek noktadan; masaüstü telefon, mobil uygulama, masaüstü softphone ile çağrı başlatabilirsiniz.

Netsipp sayesinde masaüstü softphone ile çağrıları cevaplayabilir, molaya alabilir veya BLF ile müsait temsilci durumlarını görüntüleyebilirsiniz.

Kurumsal iletişim numaranız ile müşterinize tek numaradan destek verebilirsiniz.(Aynı anda Telefon, SMS, Faks, WhatsApp vb. numarası olarak kullanılabilmektedir.)

Görev kartı özelliği ile ileri tarihli yapılacak işlemler için kişi ve takımlara görev ataması yapabilirsiniz.

Süreçlerin takip edilebileceği projelerin oluşturabilir, projelere bağlı listeleri mevcut gruplardan seçebilir ve otomatik arama işlemlerinin yapılabilirsiniz.

Özelleştirilebilir hazır şablonlar ile ticket durumu değiştiğinde kişilerinize SMS ve E-posta bildirimi yapabilirsiniz.

İletişim Asistanı'nı (Form Widget) web sayfanıza ekleyerek müşterileriniz; Sizi Arayalım Formu, Telefon, SMS, E-posta, WhatsApp vb. iletişim kanalları ile size ulaşabilirler.

Fiyatlar

Faturalı
Ön Ödemeli (12 Ay) Daha Avantajlı
Lite

276/Kullanıcı/Ay


Rehber (Sınırsız)

Müşteri Kartı

Takım Yönetimi

Temsilci Puanlama

Otomatik Çağrı Eşleştirme

Müşteri Tanıma

Görevler

Agent Console

Mola Yönetimi

Plus

520/Kullanıcı/Ay


Lite Özellikleri+

WhatsApp Modülü + 1.806 TL/Ay

Netsipp+ Masaüstü Softphone

Netsipp+ Mobil Softphone

Netsipp+ Webphone

Manuel Ticket

Dinamik Rehber

SMS Gönderme

Netasistan TV (Çağrı İzleme)

Otomatik Arama

Otomatik Ticket

* Fiyatlarımıza KDV dahildir.

Sıkça Sorulan Sorular

Netasistan, müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini yönetebildiğiniz, çalışanlarınız tarafından oluşturulan destek ticketları takip edebileceğiniz, SMS, Netsantral vb. iletişim araçlarına sahip son derece kullanışlı ve basit bir sistemdir.

Netasistan için öncelikle ihtiyacınız olan paketi seçersiniz (Lite, Plus). Daha sonra firmanızda bu sistemi kullanacak kişi sayısı kadar ödeme gerçekleştirirsiniz.

Netasistan'da; ticket oluşturma, kişi/firma rehber kaydı, görüşme kaydı, görüşme ses kayıtları, SMS entegrasyonu, Netsantral entegrasyonu vb. iletişim ihtiyaçlarınızın neredeyse hepsini karşılayan özelliklere sahiptir.

Netasistan'da telefon görüşmelerinizi masaüstü uygulaması Netsipp+ softphone ile veya IP telefonlar ile yapabilirsiniz.

Netasistan esnektir. Memnun kalmadığınız takdirde her zaman iptal edebilirsiniz. Ancak mevcut bulunduğunuz ayı kullanmış sayılırsınız. İptal ücreti yoktur.

Netasistan'ı, 7 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Memnun kaldığınızda satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.