İhtiyacınız olan her yerde herhangi bir cihazda çalışmanın gönül rahatlığı. Esnek ve geleceğe dönük hizmetlerin hepsi bir arada.
HD ses kalitesine sahip görüşmelerinizi izleyin, raporlayın, puanlayın.
Örnek Santral Kaydı100+ yeni özelliğe ve entegrasyon gücüne sahip, mobil uygulamalar ve diğer tüm IP araçlar ile çalışabilen santrali yönetin.
Örnek SenaryoRobot Operatör - 1 | |
Robot Operatör - 2 | |
Robot Operatör - 3 |
Bekletme - 1 | |
Bekletme - 2 | |
Bekletme - 3 | |
Bekletme - 3 |
Mesai Dışı Sesli Mesaj - 1 | |
Mesai Dışı Sesli Mesaj - 2 | |
Mesai Dışı Sesli Mesaj - 3 |
Mesai Dışı Yönlendirme - 1 | |
Mesai Dışı Yönlendirme - 2 | |
Mesai Dışı Yönlendirme - 3 |
Müşteri karşılama anonsu ve Netsantral IVR'da kullanabileceğiniz tüm seslendirmeler, profesyonel olarak stüdyo ortamında seslendirilmektedir.
Çağrı merkezi ses kayıtlarınızı etkili kullanın.
Müşteriniz ile yapılan görüşmelerinizin tümünü metne dönüştürebilir (speech-to-text), duygu belirleme teknolojisi sayesinde ise müşteri temsilcisinin müşteriye yaklaşımını ve müşteri ile arasındaki etkileşimi analiz edebilirsiniz.
Ses kayıtlarınızı; yasaklı kelime/argo kullanımı, açılış/kapanış anonsu, konuşma süresi, etiket vb. gibi özellikler ile filtreleyebilirsiniz.
KVKK'ya uygun şekilde santral görüşme kayıtlarınızı saklayın.
Netgsm Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti ile KVKK'ya uygun bir şekilde müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini saklayabilirsiniz.
Avantajları
Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden sipariş veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.
Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.
Iyzico, İdeasoft, Ticimax, Opencart, WooCommerce, Slack, MyBasicCrm, Teamgram, Logo vb. yazılımlar ile entegreli şekilde santralinizi kullanabilirsiniz.
Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.
Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.
Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.
Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.
Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.
Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendiniz arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.
Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.
Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.
Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.
Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.
Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.
Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.
Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Hafızaya al seçeneği ile otomatik aramada başarısız olan çağrıları hafızaya alarak; başarısız numaralar geri döndüğünde sorumlu departmana, otomatik aramanın hedefine veya belirlenen bir hedefe otomatik yönlendirme yapılabilir.
Tüm iletişim kanallarınızı tek yazılımda toplayabilir. Bu kanallardan gelen müşteri destek taleplerini cevaplayabilirsiniz. Müşteri temsilcileriniz herhangi bir program yüklemeden web browser üzerinden webphone ile görüşme yapabilir, ticket açabilir ve iç süreçlerinizde takip edebilirsiniz. Sizi arayan kişileri müşteri olarak tanımlayabilir ve diğer görüşmelerinizde ekranınıza otomatik olarak müşteri kartı çıkarabilirsiniz.
Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.
Netsantral, Netgsm'in ''sanal santral'' veya diğer bir adıyla ''bulut santral'' hizmetidir. İnternet üzerinden sabit telefon santralinizi Türkiye'nin en gelişmiş santral alt yapısı ile yönetir ve kontrol edersiniz.
Alanında tecrübeli Netgsm çağrı merkezi ekibimiz ile görüşüp ihtiyacınıza yönelik santral senaryosu oluşturulur ve hemen kullanmaya başlarsınız. İsterseniz gelişmiş ve detaylı yönetim arayüzünden kendiniz santralinizi kurabilir ve yönetebilirsiniz.
Bulut santral hizmetinde güvenlik, kesintisiz hizmet, yüksek ses kalitesi, detaylı raporlama ve API/entegrasyon konularına dikkat etmeniz işletmeniz açısından önemlidir. İhtiyaç halinde her an ulaşılabilir ve probleminize anında çözüm sağlayabilecek destek ekibi, santral hizmetinizin kesintisiz olarak devam etmesini sağlayacaktır. Netgsm size bu kalite seviyelerini taahhüt etmektedir.
İnternet üzerinden her an kontrol edebilirsiniz. Detaylı çağrı raporları alabilir, farklı mesai saatlerinde farklı anonslar ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz. Yazılımlarınıza entegre edebilirsiniz. Kredi kartı tahsilat, otomatik arama, sipariş sorgulama vb. 20+ modül ile santralinizi yeni nesil telefon sistemine çevirebilirsiniz.
VoIP telefon sistemi ile HD ses kalitesi elde edersiniz. İnternetin olduğu her yerden konuşabilirsiniz. Şubeleriniz arası ücretsiz görüşme sağlarsınız. Sizi arayan kişiler meşgul tonu duymazlar. İhtiyaçlarınıza göre santralinizi yönetebilir, mobil uygulamalar ile uzaktan anlık takip edebilirsiniz.
İsterseniz mevcut numaranızı Netgsm'e taşıyarak isterseniz de Netgsm'den yeni bir numara alarak yeni nesil telefon santralini hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Sanal telefon santrali güvenlidir. Güvenlik seviyesi seçtiğiniz operatöre göre değişmektedir. Netgsm, BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu)'dan lisanslıdır. ISO 27001,ISO 9001, ISO 10002,ISO 45001, ISO 22301, ISO 20000 lisanslarına sahiptir. Tüm altyapımız Netgsm mühendisleri tarafından Ar-Ge merkezimizde geliştirilmektedir.