Facebook Pixel

Sanal Santral

İnternet üzerinden çalışan yeni nesil telefon santrali, Netsantral.

İşinizi büyütmeye odaklının. Daha akıllı telefon görüşmeleri yapmak için bulut tabanlı iş telefonu sisteminiz hazır.

yeni-nesil-telefon-santrali-netsantral

184.000+

Mutlu abone

260+

Entegrasyon

220+

Bayi ağı

15.000+

Santral

netsantral-numara-tasima
sip-destekli-yeni-nesil-voip-teknoloji
guvenli-arama-hd-kalite
esnek-calisma-uyumlu-santral

Daha az masa,
daha fazla özgürlük.

İhtiyacınız olan her yerde herhangi bir cihazda çalışmanın gönül rahatlığı. Esnek ve geleceğe dönük hizmetlerin hepsi bir arada.

HD görüşme,
detaylı raporlama.

HD ses kalitesine sahip görüşmelerinizi izleyin, raporlayın, puanlıyın.

Örnek Santral Kaydı
netsantral-detayli-raporlama
netsantral-ip-araclar

Akıllı santral ile müşterilerinize destek verin.

100+ yeni özelliğe ve entegrasyon gücüne sahip, mobil uygulamalar ve diğer tüm IP araçlar ile çalışabilen santrali yönetin.

Örnek Senaryo

Netgsm ekosistemi ile tam entegre.

Netgsm mühendisleri tarafından geliştirilen masaüstü ve mobil uygulamalarla kullanın. Netgsm markası IP ürünlerle görüşme yapın.

netsantral-masaustu-ve-mobil-uygulama

Demo
Ses Kayıtları

Robot Operatör - 1
Robot Operatör - 2
Robot Operatör - 3
Bekletme - 1
Bekletme - 2
Bekletme - 3
Bekletme - 3
Mesai Dışı Sesli Mesaj - 1
Mesai Dışı Sesli Mesaj - 2
Mesai Dışı Sesli Mesaj - 3
Mesai Dışı Yönlendirme - 1
Mesai Dışı Yönlendirme - 2
Mesai Dışı Yönlendirme - 3

Netsantral
Tüm Özellikler

Sizi arayan müşterilerinize 'Hoşgeldiniz' anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz.

Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.

Şirket personellerinizi Netsantral'inizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz.

Netsantral'inize Netgsm'e taşıdığınız numaraları tanımlayabilir veya 444'lü numaranızı, yurtdışı numaranızı, diğer operatörlerdeki numaralarınızı tanımlayabilirsiniz. Netgsm'e ait olmayan numaraların tanımlanabilmesi için FXO cihazlarına ihtiyacınız olacaktır.

Sizi arayan müşterilerinize, kullanıcılarınıza bağlanana kadar arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait jingle, herhangi bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.

Mesai içi, mesai dışı, öğle arası ve resmi tatiller için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Bunları isterseniz kendiniz ayarlayabilir, isterseniz de Netgsm Çağrı Merkezi ile irtibata geçerek hemen değişilik yapabilirsiniz.

Tüm şubelerinizi yani ayrı numaralarınızı Netsantral'inize tanımlayabilir, her kullanıcıya kod vererek ücretsiz görüşebilirsiniz. Örneğin, Ankara şubenizdeki bir kullanıcı İstanbul şubenizdeki bir kullanıcıyı 101 tuşlayarak ücretsiz arayabilir.

Netsantral üzerinden birden fazla numarayla telekonferans yapabilirsiniz.

Müşterileriniz, Netsantral'inizin kullanıcılarına ulaşamaması durumunda telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları kullanıcıya tanımlı e-posta adresine gönderilir.

Netsantral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden ve mobil uygulamadan gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz ve faks gönderebilirsiniz. Faks cihazınıza ihtiyaç duymazsınız.

Netsantral'de kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir.

Her kullanıcıya özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara, ilgili kullanıcının dış aramalarında görünür.

Santral senaryosu hazırlanırken istediğiniz 'hedef'e SMS gönderimi yapabilirsiniz. Örneğin müşteriniz 1'i tuşladığında GSM numarasına firmanınızın adresini gönderebilirsiniz.

Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları 3 ay boyunca Netsantral'inizde tutulmaktadır. Ses kayıtlarınızı daha uzun süre saklamak isterseniz Google Drive entegrasyonumuzu kullanmanız gerekir.

Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca VoIP numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.

Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.

Netsantral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Santral web arayüzünden tüm kayıtlara erişebilirsiniz. Tarih,departman ve kullanıcı bazlı detaylı analiz yapabilirsiniz. Grafiklerle desteklenmiş raporlar oluşturabilirsiniz. Excel formatında indirebilirsiniz.

Toplam/ortalama gelen Çağrı, cevapsız, cevaplanan, terkedilmiş, konuşma sürelerini görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca maksimum/ortalama bekleme sürelerini de anlık olarak izleyebilirsiniz.

Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.

Kullanıcı dostu arayüzüyle, teknik bir desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir,raporlama yapabilirsiniz.

Netsantral Android ve iOS mobil uygulaması ile görüşme detaylarınızı inceleyebilir, ses kayıtlarını dinleyebilir, istatistiklere bakabilir, detaylı gelen çağrı analizinizi görüntüleyebilirsiniz. Santral bilgilerinize ulaşabilir, kullanıcı durumlarına ve şifrelerine ulaşabilirsiniz.

Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.

Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Netsantral'iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.

Netsantral web arayüzüne erişim sağlayabilecek personel hesapları oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir, böylelikle telefonda hizmet veren kullanıcılarınızın performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Netgsm hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.

Dahili bazlı arama yönlerini belirleyebilirisiniz. Dahililerin ses kaydı alma özelliğini kısıtlayabilirsiniz. Dahililer arası gruplar oluşturabilir ve arama engelleme özelliğini kullanabilirsiniz.

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

E-ticaret platformlarıyla yapmış olduğumuz entegrasyonla; sipariş veya kargo durumlarını sorgulama, otomatik aramayla kapıda ödeme onayı alma, sipariş memnuniyeti anketi, vb. modülleri kullanabilirsiniz.

Netsantral ses kaydı alma özelliği 3 ay ile sınırlıdır. Daha uzun süreli kayıtlarınız tutmak istiyorsanız ücretsiz olarak Google Drive entegrasyonu yapabilirsiniz.

Netgsm rehber entegrasyonuyla rehberde kayıtlı kişilerinizi gelen aramalarda telefon üzerinde, arama kayıtlarınızda, kaçan çağrı bilgilendirmelerinde ve meşguliyet panosunda rehberde kayıtlı ismiyle görebilirsiniz.

Kullanmış olduğunuz yazılımınızla Netsantral'inizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini (müşteri kartı) yazılımınız üzerinde açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.

Tüm IP telefonlar gibi Netgsm'e özel IP telefonlar da kurulumu yapıldıktan sonra tarafınıza kargo ile gönderilir. IP telefonları satın alabilmek için Netgsm webportal üzerinden Finansal İşlemler menüsüne geçiş yapmanız gerekmektedir.

Aylık fatura limiti belirleyebilir istediğiniz zaman giden çağrı hizmetinizi durdurabilirsiniz.

İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.

Netsantral üzerinden gerçekletirdiğiniz görüşmelerinizin detayını listeyebilirsiniz. Gün/Saat, arayan numara, aranan numara, çağrı tipi ve yönü bazlı listeleme yapabilirsiniz. Liste sonuçlarını excel'e çıkarabilir, ses kayıtlarını dinleyebilir ve indirebilirsiniz.

Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.

Kullanıcılarınızın kullanacağı Netsipp uygulamasını karekod özelliğini kullanarak hızlı bir şekilde aktif hale getirebilirsiniz.

Netasistan hizmeti ile müşterilerin gelen çağrılara ticket oluşturabilir ve iç süreçlerinizde takip edebilirsiniz.

Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.

Netasistan hizmeti ile sizi arayanları rehberinize kaydedebilir ve tekrar aradıklarında müşterinizin numarası yerine ad ve soyadını görebilirsiniz.

Netsantralinizi arayan numaralar otomatik olarak önceden belirlediğiniz Netgsm rehberinize kayıt edebilirsiniz.

Mesai saatleriniz dışında veya müşteri temsilciniz meşgulse Netsantralinizi arayanlar otomatik arama listenize kayıt edilir ve müşteri temsilcisi aktif olduğunda otomatik olarak numarayı arar.

Sizi arayıp ulaşamayan, telefonu kapatan müşterilerinizin listesini çıkarabilir. İsterseniz otomatik arama modülü ile anında geri dönüş yapabilirsiniz.

NetasistanTV ekranını monitörlerinize yansıtarak santralinizin çağrı durumunu canlı olarak izleyebilirsiniz.

Google Contacts entegrasyonu ile Google rehberinizde kayıtlı bir kişi aradığında santraliniz tanır, ismiyle hitap eder ve cihazlarınızda arayan kişinin ismi görüntülenir.

Gün içerisinde çeşitli zamanlarda farklı karşılama anonsları ayarlayabilirsiniz. Örneğin, saat 08:00-10:00 arası 'Günaydın', 18:00-22:00 arası 'İyi akşamlar' anonsları ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.

Dahili, yaptığı aramayı aradığı numaradan önce sonlandırır ise; aranılan numarayı seçilen hedefe (anons, IVR, dahili vb.) yönlendirebilirsiniz.

Netsantral
Fiyatlar

Cep

59/Ay

Lite

79/Ay

Pro

139/Ay

Gelişmiş Santral Özellikleri
Kullanıcı/Dahili Sayısı
5
25
Dış Hat
1
1
10
Görüşme Ses Kaydı (3 Ay)
Çağrı Analizi
Yönlendirme (2.000 Dk.)
E-ticaret Entegrasyonu
Ekstra Modüller
Özel API Custom
Ekstra Dış Hat
* Fiyatlarımıza KDV dahildir.
* Netsantral paketleri en az 6 Ay olarak satın alınabilir.
* 12 Ay alımlarda +2 Ay hediyedir.

Müşteri karşılama anonsu ve Netsantral IVR'da kullanabileceğiniz tüm seslendirmeler, profesyonel olarak stüdyo ortamında seslendirilmektedir.

149

Çağrı merkezi ses kayıtlarınızı etkili kullanın.

Müşteriniz ile yapılan görüşmelerinizin tümünü metne dönüştürebilir (speech-to-text), duygu belirleme teknolojisi sayesinde ise müşteri temsilcisinin müşteriye yaklaşımını ve müşteri ile arasındaki etkileşimi analiz edebilirsiniz.

Görüşme puanı, konuşma hızı, sinirlilik kat sayısı, ses yüksekliği süresi, konuşma süresi, konuşma oranları, sessizlik süresi, üstüste konuşma, kelime sayısı, tahmini çeviri başarısı ve daha fazlası ...

70 Dahili/Ay

KVKK'ya uygun şekilde santral görüşme kayıtlarınızı saklayın.

Netgsm Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti ile KVKK'ya uygun bir şekilde müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini saklayabilirsiniz.

Avantajları

  • Son 12-24-36 aya ait görüşme kayıtlarını saklayabilirsiniz.
  • KVKK'ya uygun şekilde yurt içi Netgsm Veri Merkezi'nde barındırabilirsiniz.
  • Değişiklik olmadan mevcut Netsantral arayüzünden ilgili kayıtlara ulaşabilir ve sorgulayabilirsiniz.
  • Diğer depolama alanlarından farklı olarak ilgili ses kayıtlarının CDR (Görüşme Detayı) bilgisine erişebilirsiniz.
  • Görüşme Kaydı Saklama Hizmeti paketi, yıllık olarak satın alınabilir.

79/Ay

Netsantral
İzleme Ekranları

Netsantral'in
Ek modüllerini keşfedin

Kapıda Ödeme Onay Alma

Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden sipariş veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.

Text to Speech (TTS) Robotu

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Yazılım Entegrasyonları

Iyzico, İdeasoft, Ticimax, Opencart, WooCommerce, Slack, MyBasicCrm, Teamgram, Logo vb. yazılımlar ile entegreli şekilde santralinizi kullanabilirsiniz.

Gelişmiş Anket Modülü

Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.

Google Drive Entegrasyonu

Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.

Müşteri Tanıma Sistemi

Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.

Entegre Yazılımların Tetiklenmesi

Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.

Lokasyon Dışından Santral Üzerinden Arama

Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.

Arayanı Hafızaya Alma Özelliği

Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendiniz arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.

Çağrı Sonrası Müşteri Memnuniyeti Robotu

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Tuşlayarak Kargo veya Sipariş Sorgulama

Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.

Müşteri Temsilcisi Puanlama

Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.

Kredi-Kartı Tahsilat Modülü

Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.

Netsantral-Netasistan Örnek Santral Senaryoları

Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.

Konferans Oda Modülü

Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.

Gelişmiş Otomatik Arama Modülü

Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Hafızaya al seçeneği ile otomatik aramada başarısız olan çağrıları hafızaya alarak; başarısız numaralar geri döndüğünde sorumlu departmana, otomatik aramanın hedefine veya belirlenen bir hedefe otomatik yönlendirme yapılabilir.

Netasistan Müşteri Destek Hizmeti

Tüm iletişim kanallarınızı tek yazılımda toplayabilir. Bu kanallardan gelen müşteri destek taleplerini cevaplayabilirsiniz. Müşteri temsilcileriniz herhangi bir program yüklemeden web browser üzerinden webphone ile görüşme yapabilir, ticket açabilir ve iç süreçlerinizde takip edebilirsiniz. Sizi arayan kişileri müşteri olarak tanımlayabilir ve diğer görüşmelerinizde ekranınıza otomatik olarak müşteri kartı çıkarabilirsiniz.

Bildirim Tetikleme Özelliği

Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.

Netsantral
Sıkça Sorulanlar

Netsantral, Netgsm'in ''sanal santral'' veya diğer bir adıyla ''bulut santral'' hizmetidir. İnternet üzerinden sabit telefon santralinizi Türkiye'nin en gelişmiş santral alt yapısı ile yönetir ve kontrol edersiniz.

Alanında tecrübeli Netgsm çağrı merkezi ekibimiz ile görüşüp ihtiyacınıza yönelik santral senaryosu oluşturulur ve hemen kullanmaya başlarsınız. İsterseniz gelişmiş ve detaylı yönetim arayüzünden kendiniz santralinizi kurabilir ve yönetebilirsiniz.

Bulut santral hizmetinde güvenlik, kesintisiz hizmet, yüksek ses kalitesi, detaylı raporlama ve API/entegrasyon konularına dikkat etmeniz işletmeniz açısından önemlidir. İhtiyaç halinde her an ulaşılabilir ve probleminize anında çözüm sağlayabilecek destek ekibi, santral hizmetinizin kesintisiz olarak devam etmesini sağlayacaktır. Netgsm size bu kalite seviyelerini taahhüt etmektedir.

İnternet üzerinden her an kontrol edebilirsiniz. Detaylı çağrı raporları alabilir, farklı mesai saatlerinde farklı anonslar ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz. Yazılımlarınıza entegre edebilirsiniz. Kredi kartı tahsilat, otomatik arama, sipariş sorgulama vb. 20+ modül ile santralinizi yeni nesil telefon sistemine çevirebilirsiniz.

VoIP telefon sistemi ile HD ses kalitesi elde edersiniz. İnternetin olduğu her yerden konuşabilirsiniz. Şubeleriniz arası ücretsiz görüşme sağlarsınız. Sizi arayan kişiler meşgul tonu duymazlar. İhtiyaçlarınıza göre santralinizi yönetebilir, mobil uygulamalar ile uzaktan anlık takip edebilirsiniz.

İsterseniz mevcut numaranızı Netgsm'e taşıyarak isterseniz de Netgsm'den yeni bir numara alarak yeni nesil telefon santralini hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.

Sanal telefon santrali güvenlidir. Güvenlik seviyesi seçtiğiniz operatöre göre değişmektedir. Netgsm, BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu)'dan lisanslıdır. ISO 27001,ISO 9001, ISO 10002,ISO 45001, ISO 22301, ISO 20000 lisanslarına sahiptir. Tüm altyapımız Netgsm mühendisleri tarafından Ar-Ge merkezimizde geliştirilmektedir.