Facebook Pixel

Netsantral API

Custom API entegrasyonu.

Netsantral custom entegrasyonu; santralinizi farklı veri gönderme metodları ile web servislerinizle haberleştiren, gelen yanıtlara göre santralinizi yönlendiren ve TTS sesli yanıt robotu ile arayanlara istediğiniz metni okutabileceğiniz özel bir API projesidir.

custom-api-entegrasyonu

184.000+

Mutlu abone

260+

Entegrasyon

220+

Bayi ağı

15.000+

Santral

custom-entegrasyonu-ne-ise-yarar

Ne işe yarar?

Custom entegrasyonu ile santral, uzak sunucudaki bir web servisle güvenli bir şekilde haberleştirebilir, gelen yanıtlara göre santral akışı değiştirilebilir. Çağrı bilgileri ve tuş bilgisi ile statik ve dinamik değişkenleri önceden belirtilen URL adresine istenilen veri gönderim metodu* ile gönderilir. Servisten dönen cevaba göre TTS robotu ile gönderilen metin okunur veya yine servisten dönecek bir numaraya yönlendirme yapılabilir. Bütün bunlar için özel oluşturulmuş bir yazılım dili öğrenilmesi gerekmeden, Netsantral tarafında sadece bir kaç ayar yapılarak entegrasyon kurma işlemi yapılabilir. Custom entegrasyonu ile yapılabilecekleriniz ihtiyaçlarınıza göre şekillenebilir.

Web servisine güvenli şekilde çağrı bilgilerini göndermek için statik anahtar ekleyebilirsiniz.

* HTTP GET – HTTP POST – JSON POST – XML POST

Neler yapılabilir?

  • Kullandığınız CRM yazılımı veya E-ticaret sistemi ile iletişime geçip müşteriyi tanıma, sipariş durumu sorgulama, siparişi onaylama, çağrı bildirimi bırakma vs. gibi işlemler yaptırabilirsiniz.
  • Arayan müşteriyi tanıyıp varsa borcunu okutabilirsiniz.
  • Santralinizi sahadaki personelinize dinamik yönlendirebilir, sürekli olarak nöbetçi veya görevli personellerinizi Netsantral üzerinden tanımlamak zorunda kalmazsınız. Kendi veritabanınızdaki listelerinize göre dinamik yönlendirme yapabilirsiniz.
  • Dinamik bir metni arayan kişilere hem okutabilir hem SMS olarak gönderebilirsiniz.
  • Santralinize müşteri tanıma, arıza kaydı alma, fatura bilgisi okuma vb. özellikleri kazandırabilirsiniz.
custom-entegrasyonu-ile-neler-yapilabilir

Örnek Senaryo

Müşteri Tanıma Senaryosu
Veritabanınızda müşterileriniz ve onlara ait telefon numaraları var. Santralinizi arayanlar kayıtlı müşterileriniz ise onlara isimleriyle hitap edip, özel olarak oluşturulmuş IVR sistemine aktarmak istiyorsunuz. Custom entegrasyon ile çok kolay bir şekilde yapabilirsiniz.

Fonksiyon İsmi Müşteri Tanıma
Fonksiyon URL http://abc123.com/musteritani.php
Fonksiyon Metod HTTP POST
Tekrarlama Sayısı 3
Tuşlama isteniyor mu? Hayır
Arama Değişkenleri Varsayılan alanlar
Sabit Değişkenler Token 123456
Modül Değişkenleri Yok
Sonuç Durumları 1- Müşteri bulundu
2- Müşteri bulunamadı
Bilgi abc123.com sitesindeki kayıtlı müşterileri tanır