Güvenli İnternet Hizmeti profil işlemlerinizi aşağıdaki kanallarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.
Online İşlemler Merkezi Ayarlar > Güvenli İnternet menüsünden profilinizi değiştirebilirsiniz.
Netgsm Hesabım Mobil Uygulaması İşlemler > Güvenli İnternet menüsünden profilinizi değiştirebilirsiniz.
GSM (Mobil) Hizmeti için 0510 222 0 222'yi, Ev/İş İnterneti Hizmeti için 0850 309 0 309'u arayarak Güvenli İnternet Hizmeti profilinizi değiştirebilirsiniz.
GUVENLI boşluk Profil Adı yazıp 1010'a SMS göndererek, Güvenli İnternet Hizmeti profilinizi değiştirebilirsiniz.
Profil Seçenekleri | Profil Adı (Gönderilecek SMS Metni) |
---|---|
Çocuk Profili | GUVENLI COCUK |
Aile Profili | GUVENLI AILE |
Aile + Oyun | GUVENLI OYUN |
Aile + Sosyal | GUVENLI SOSYAL |
Aile + Sohbet | GUVENLI SOHBET |
Aile + Sosyal+Sohbet | GUVENLI SOSYAL SOHBET |
Aile + Sosyal+Oyun | GUVENLI SOSYAL OYUN |
Aile + Oyun+Sohbet | GUVENLI OYUN SOHBET |
Aile + Sosyal+Sohbet+Oyun | GUVENLI SOSYAL SOHBET OYUN |
Güvenli İnternet Hizmeti'ni iptal etmek için GUVENLI IPTAL yazıp 1010’a SMS gönderebilirsiniz. |
Profil değişikliği yaptıktan sonra bazı cihazlarda APN tanımlaması yapılması gerekebilir. Çocuk profili için APN adı "internetcocuk", Aile profili için ise "internetaile" olarak ayarlanmalıdır. Aile profilinin alt seçenekleri için APN isimleri: Aile + Oyun: "netaileoyun", Aile + Sohbet: "netailesohbet", Aile + Sosyal: "netailesosyal", Aile + Oyun ve Sohbet: "netaileoyunsohbet", Aile + Oyun ve Sosyal: "netaileoyunsosyal", Aile + Sosyal ve Sohbet: "netailesosyalsohbet", Aile + Oyun, Sosyal ve Sohbet: "netaileoyunsosyalsoh"
APN Nasıl Tanımlanır?