Facebook Pixel

Çağrı Merkezi Yazılımı

Modern ekipler için yapılmış çağrı merkezi yazılımı.

Netgsm'in sağlam ve zengin özelliklere sahip çağrı merkezi yazılımı, tüm iç iletişim ihtiyaçlarınız için mükemmel bir çözümdür.

netgsm-cagri-merkezi-yazilimi

184.000'den fazla yenilikçi kurum/firma
Netgsm hizmetlerini tercih ediyor.

184.000+

Mutlu abone

260+

Entegrasyon

220+

Bayi ağı

15.000+

Santral

musteri-ihtiyaclarini-tahmin-edin

Müşteri ihtiyaçlarını tahmin edin.

Netgsm'in akıllı IVR ve Netsantral hizmetinin özellikleri ile gelen aramaları otomatik olarak çağrı merkezindeki doğru kişiye veya departmana yönlendirilmesini sağlar.

Ekip olarak verimli çalışın.

Arayan kişiyi tanıyın, otomatik müşteri kartını agent önüne açın. Her çağrıyı etiketleyin ve doğru kişiye atayın.

ekip-olarak-verimli-calisin
webphone
netasistan-tv
netasistan-whatsapp-entegrasyonu
cagri-izleme
musteri-karti
ticket-karti
entegrasyon-destek-sistemi

Daha verimli ekipler
Daha Mutlu Müşteriler

Özel Rehber

Sektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehber ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.

Ticket Oluşturma

Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.

Ekip ile İşbirliği

Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.

Özel Etiketler

Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.

İletişim ihtiyaçlarınızı karşılayan
Tüm Özellikler

Müşterileriniz ile iletişiminizi tek noktadan yönetebilirsiniz

Sektörünüze veya ihtiyacınıza göre özel rehber tasarlayabilirsiniz

Çoklu kullanıcı desteği ile kurum içi iş dağılımı yapabilirsiniz

Müşterinize ait ticket geçmişinizi görebilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz

Telefon, SMS, E-mail, WhatsApp kanalları sayesinde otomatik ticket oluşturabilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz

Moladaki müşteri temsilcilerinizin mola nedenleri ve sürelerini görüntüleyebilir, raporlayabilir veya mola sürelerini yönetebilirsiniz

Çağrı izleme modülü ile müşteri temsilcilerinizin anlık çağrı durumunu takip edebilir, bekleyen müşteri ve müsait temsilcilerinizi izleyebilirsiniz

Etiketler sayesinde kayıtlarınızı daha verimli bir şekilde arayabilir, kategorilere ayırabilir ve filtrelemek için ilişkilendirebilirsiniz

Netsantral entegrasyonu sayesinde arayanı tanıyabilir ve gelen çağrıya otomatik ticket oluşturabilirsiniz

Farklı hesaplardan aynı ticketa cevap verilmesini engelleyen uyarı sistemi ile senkronize çalışabilirsiniz

Ticket cevaplama süresi takibi sayesinde kabul edilebilir bir yanıt süresi ölçümlemesi yapabilirsiniz

Çağrılarınızı dahili bazında, departman bazında veya tüm aramaları günlük, haftalık ve aylık olarak raporlayabilirsiniz

Netsantral entegrasyonu sayesinde müşteri numarası veya müşteri kodu ile gelen çağrıyı müşteriye bağlama ve ses kaydı eşleştirmelerini yapabilirsiniz

Tek noktadan; masaüstü telefon, mobil uygulama, masaüstü softphone veya uygulama içerisindeki webphone ile çağrı başlatabilirsiniz

Netsipp sayesinde masaüstü softphone ile çağrıları cevaplayabilir, molaya alabilir veya BLF ile müsait temsilci durumlarını görüntüleyebilirsiniz

Kurumsal iletişim numaranız ile müşterinize tek numaradan destek verebilirsiniz.(Aynı anda Telefon, SMS, Faks, WhatsApp vb. numarası olarak kullanılabilmektedir.)

Görev kartı özelliği ile ileri tarihli yapılacak işlemler için kişi ve takımlara görev ataması yapabilirsiniz

Süreçlerin takip edilebileceği projelerin oluşturabilir, projelere bağlı listeleri mevcut gruplardan seçebilir ve otomatik arama işlemlerinin yapılabilirsiniz

Netasistan
Sıkça Sorulanlar

Netasistan, müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini yönetebildiğiniz, çalışanlarınız tarafından oluşturulan destek ticketları takip edebileceğiniz, Webphone, SMS, Netsantral vb. iletişim araçlarına sahip son derece kullanışlı ve basit bir sistemdir.

Netasistan için öncelikle ihtiyacınız olan paketi seçersiniz (Basic, Lite, Plus). Daha sonra firmanızda bu sistemi kullanacak kişi sayısını seçer ve 3 Aylık - 12 Aylık ödemesini gerçekleştirirsiniz.

Netasistan, internet üzerinden kullanılan bulut tabanlı bir yazılımdır. Eğer webphone özelliğini de satın alırsanız, ihtiyacınız olan sadece bilgisayar ve internettir.

Netasistan'da; ticket oluşturma, kişi/firma rehber kaydı, görüşme kaydı, görüşme ses kayıtları, webphone ile görüşme, SMS entegrasyonu, Netsantral entegrasyonu vb. iletişim ihtiyaçlarınızın neredeyse hepsini karşılayan özelliklere sahiptir.

Netasistan'da telefon görüşmelerinizi isterseniz web tarayıcınız üzerinden webphone ile, masaüstü uygulaması Netsipp softphone ile veya IP telefonlar ile yapabilirsiniz.

Netasistan esnektir. Memnun kalmadığınız takdirde her zaman iptal edebilirsiniz. Ancak mevcut bulunduğunuz ayı kullanmış sayılırsınız. İptal ücreti yoktur.

Netasistan'ı, 7 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz. Memnun kaldığınızda satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.