NETGSM - TOPLU SMS - BAŞLIKLI SMS - Sabit Telefon - Sanal Santral - 0850li Numara  

Netsantral

Bulut teknolojisi ile çalışan yeni nesil telefon santrali sizin kontrolünüzde!

netsantral-nedir-img
Birden fazla numara ile kullanım
Sınırsız cep veya sabit numaraya yönlendirme
Şubeler arası ücretsiz görüşme
Kullanıcı dostu webportal arayüzü ile kurulum ve yönetim
0850 numara ve coğrafi numaralarla kullanım
İnternetin olduğu heryerden mekandan bağımsız kullanım
Mesai saati içi ve dışı farklı robot operatör seslendirmesi
İnteraktif SMS modül entegresi
Mobil faks hizmeti ile kullanım
Otomatik fatura talimatı, kredi kartı kayıt, havale-eft ile esnek ödeme seçenekleri
Aynı anda birden fazla çağrı ve meşgul çalmama özelliği
75.000+ abone memnuniyeti

Hemen Başla

Formu doldurduğunuzda müşteri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir.


guvenlik-kodu

Fiyatlandırma


Sadece Gelen Çağrı
almak istiyorum
Gelen ve Giden Çağrı
yapmak istiyorum
3 Aylık
---
6 Aylık
1 Ay Hediye
12 Aylık
3 Ay Hediye
24 Aylık
9 Ay Hediye

PAKET 1

9 / Ay

( 27 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı
Tüm özellikler

PAKET 2

9 / Ay

( 27 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı
Tüm özellikler

PAKET 3

9 / Ay

( 27 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı
Tüm özellikler
Görüşme Kaydı
Ekstra Dış Hat

1 KULLANICI

11 / Ay

( 33 TL )
Görüşme kaydı
Ekstra dış hat
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara
Tüm özellikler

2 KULLANICI

11 / Ay

( 33 TL )
Görüşme kaydı
Ekstra dış hat
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara
Tüm özellikler

3 KULLANICI

11 / Ay

( 33 TL )
Görüşme kaydı
Ekstra dış hat
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara
Tüm özellikler

4 KULLANICI

11 / Ay

( 33 TL )
Görüşme kaydı
Ekstra dış hat
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara
Tüm özellikler

5 KULLANICI

11 / Ay

( 33 TL )
Görüşme kaydı
Ekstra dış hat
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara
Tüm özellikler

5+ KULLANICI

Müşteri temsilcimiz ile irtibata geçiniz. 0850 303 0 303
Görüşme kaydı
Ekstra dış hat
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara
Tüm özellikler

Sıkça Sorulan Sorular

Soru Nasıl?
Cihaz ve kuruluma gerek var mı? Giden arama yapabilmeniz için cihaz ve kuruluma ihtiyacınız olacaktır.
İnternete ihtiyacım var mı? Sadece gelen arama özelliğinde cihaz kullanmayacağınız için internete ihtiyacınız yoktur. Giden arama yapmanız durumunda kullanacağınız cihazlar için internete ihtiyacınız olacaktır.
Arama yapabilir miyim? Sadece gelen arama özellikli santralde arama yapamazsınız. Gelen ve giden çağrı yapabileceğiniz santralde kurulum yaptığınız cihazlarla arama gerçekleştirebilirsiniz.
0850 numaramı arayanlar robot operatör duyacak mı? İsterseniz size özel karşılama anonsunu dinletebilir, tuşlama yaptırabilir, zaman tanımlayabilir ve bekletme esnasında dilediğiniz müziği dinletebilirsiniz.
Aktivasyon ücreti var mı? Kurulumda veya abonelik sonunda aktivasyon ücreti almıyoruz.
Aynı anda birden fazla çağrı alabilir miyim? Aynı anda sınırsız çağrı alabilirsiniz. Arayanlar sırada bekler ve meşgul tonu duymazlar.
Birden fazla başka numaraya yönlendirebilir miyim? Netsantral'i istediğiniz kadar sabit veya cep numaraya dilediğiniz senaryolarla yönlendirebilirsiniz.
Yönlendirme için ücret ödeyecek miyim? Sınırsız yönlendirme özelliği bulunan sadece gelen çağrı almak istediğiniz Netsantral'lerde yönlendirme sınırsızdır. Gelen ve giden çağrı yapacağınız paketlerde yönlendirme için konuşma paketi almanız gerekmektedir. İstediğiniz zaman Netsantral'inizin paket türünde değişiklik yapabilirsiniz.
Sadece 0850'li numara ile mi kullanabilirim? İsterseniz 0850'li numaralar ile isterseniz de Netgsm'den alacağınız 81 ile ait coğrafi numara ile ya da mevcut sabit numaranızı Netgsm'e taşıyarak, numaranız değişmeden kullanabilirsiniz.
Aynı anda birden fazla 0850 numarayı kullanabilir miyim? Aylık ekstra hat başı 5 TL ödeyerek birden fazla numarayı santralinize tanımlayabilirsiniz.
Görüşmelerim kayıt altına alınacak mı? Görüşme Kaydı özelliğini seçtiğinizde aktif olan paketlerde görüşmeleriniz kayıt altına alınacaktır. Dilediğiniz zaman bu özelliği kapatabilirsiniz veya paket değişikliği yapabilirsiniz.
Taahhüt verecek miyim? Sizden kesinlikle taahhüt istemiyoruz.
Bu bir sanal santral hizmeti midir? Sadece giden arama özelliği dışında sanal santralin tüm özelliklerini barındırır.
İstediğim zaman bırakabilir miyim? Aboneliğinizi istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz ve seçtiğiniz pakete ödediğiniz kalan ayların geri iadesini alırsınız.
Paketinizi seçin Kullanacağınız cep ve sabit numaranızı belirleyin Robot operatör ve ses kaydınızı ayarlayın Hemen başlayın. Müşteri temsilcimiz kurulum için size yardımcı olacaktır.

İstediğiniz tüm özellikler!

Netgsm kendi telefon altyapınızı kurmanız ve yönetmeniz için kolaylık sağlıyor.

  • Detaylı çağrı raporlama
  • Çağrı bekletme/yönlendirme
  • Ön kod ile çağrı çekme
  • DND (rahatsız etmeyin) modu
  • Sesli yanıt sistemi
  • Gelişmiş çağrı transfer
  • Dahiliye özel ses kaydı alınması
  • Departman ayarlama
  • Kullanıcı bazlı ayrıntılı rapor
  • Web tabanlı yönetim
  • Çağrı bloklama
  • Anons dinletme
  • Robot operatör (IVR)
  • Farklı mesai tanımlama
  • Birden fazla dış hat kullanabilme
  • Bekleyen sıra bildirimi
  • Mesai içi - mesai dışı farklı senaryolar
  • Mobil uygulama ile dahili kullanımı
  • Bekleme müziği
  • Sesli mesaj kutusu
  • Zaman dilimine göre farklı robot operatör
  • Yatırım maliyeti, bakım ve onarım masrafı yok
  • Mekandan bağımsız ücretsiz dahili görüşmesi
  • Çağrı karşılama grubu / kuyruk ayarlama

Santralinizi kendiniz yönetin

Dahili ayarları

Meşgulken ulaşılamadığında, cevap vermediğinde veya her durumda ister başka bir dahiliye isterseniz de harici bir numaraya yönlendirebilirsiniz.

Departmanlarınızı yönetin

Dahililerinizi departmanlara bağlayın, harici bir numara ekleyin. Daha sonra bu numaraların dağıtım şeklini belirleyin. Netsantral ile departmanlarınızda bekleme süresini belirleyebilir, süre dolduğunda baska bir alana yönlendirebilirsiniz.

Santralinizi izleyin

Detaylı pano sayesinde santral durumunu, başlama tarihini, dahili sayınızı, ücretlendirme bilgilerini ve dahili register durumlarını görüntüleyebilirsiniz.

Santralinizin çalışma zamanını belirleyin

Haftanın tüm günlerinde saat ve dakika ayarlarınızı yaparak gelen çağrıları yönetebilirsiniz. Mesai saatleri dışında farklı bir seslendirme ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.

Robot operatör (IVR) ayarları

Numaranızı arayan kişilerin tuşlama fonksiyonlarını istediğiniz şekilde yönetebilirsiniz. Geçersiz tuşlama, * , # tuşlamaları ve tuşlamayınca departmana dahiliye, numaraya, anonsa yönlendirebilir ya da aramayı kapatabilirsiniz.

Dahili bazlı görüşmelerinizi takip edin görüşme kayıtlarını indirin

Gelen ve giden çağrılarınızı dahili bazlı görüntüleyebilirsiniz. İsterseniz excel'e çıkarabilir detaylı arama yapabilir ve görüşme kayıtlarını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Çıkış yapılacak numaranızı belirleyin

Belirlediğiniz ön ek ile arama yaptığınızda görünecek numaranızı belirleyebilirsiniz.

İnteraktif SMS Modülü

SMS modülü sayesinde tuşlama yapan kişilere bilgilendirme SMS'i gönderebilirsiniz. Örneğin; 3'ü tuşlayanlara banka hesap bilgileri, 4'ü tuşlayanlara adres bilgisi veya link gönderebilirsiniz. Birden fazla standart sms oluşturabilir, istediğiniz senaryoya uygulayabilirsiniz.