NETGSM | Netsantral (Sanal Santral) - IP Telefon Santrali - Bulut Santral - VoIP - Santral API 

Netsantral

İnternet üzerinden çalışan yeni nesil telefon santrali sizin kontrolünüzde!

Telefon ile teknik destek
Birden fazla numara ile kullanım
Sınırsız cep veya sabit numaraya yönlendirme
Şubeler arası ücretsiz görüşme
Kullanıcı dostu webportal arayüzü ile kurulum ve yönetim
Mevcut numaranızı taşıyarak ve yeni numara ile kullanım
İnternetin olduğu heryerden mekandan bağımsız kullanım kullanım
Mobil uygulama ile tüm verilerin ve kontrolü
Mesai saati içi-dışı ve özel günlerde farklı robot operatör seslendirmesi

Netsantral, eski tip fiziksel telefon santrallerinin yerini alan, internet üzerinden çalışan, santral özeliklerinin hepsini hatta daha fazlasının kullanılabildiği yeni nesil telefon santralidir. Tamamen internet üzerinden çalışır. İletişim, kurulum, bakım ve kontrol tek arayüzden sizin tarafınızdan yapılır.

Tek numara ile birden fazla çağrı alma-yapma ve meşgul çalmama özelliği
İstatistik ve analiz sayfaları ile detaylı izleme
Kapanış SMS sistemi ile görüşme sonunda müşterilerinize SMS gönderimi
Kaçan çağrıları listeleyebilme
Görüşmelerin ses kaydının alınabilmesi
Arayan müşterilerinizi tanıyarak ismi ile hitap edebilme
Otomatik arama modülü ile listelerin aranması
Ofis masaüstü, bilgisayar ve mobil uygulama telefonları ile veya cep numarasına yönlendirerek kullanım


Hemen Başla

Netgsm hizmetlerinden yararlanmak için hemen başla!



Fiyatlandırma


Gelen ve Giden Çağrı
yapmak istiyorum
Sadece Gelen Çağrı
almak istiyorum
6 Aylık
---
12 Aylık
2 Ay Hediye
24 Aylık
6 Ay Hediye

PAKET 1

29 / Ay

( 174 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı

PAKET 2

53 / Ay

( 318 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı

PAKET 3

68 / Ay

( 408 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı

PAKET 4

92 / Ay

( 552 TL )
Giden arama
Gelen arama
0850'li numara
Çağrı raporlama
Robot operatör
Sınırsız yönlendirme
Görüşme kaydı
Sınırsız Yönlendirme
Görüşme Kaydı
Çağrı Analizi
Ekstra Dış Hat

1 KULLANICI (Dahili)

33 / Ay

( 198 TL )
Görüşme kaydı
Sınırsız yönlenme
Ekstra dış hat
Gelen çağrı analizi
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara

2 KULLANICI (Dahili)

37 / Ay

( 222 TL )
Görüşme kaydı
Sınırsız yönlenme
Ekstra dış hat
Gelen çağrı analizi
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara

3 KULLANICI (Dahili)

41 / Ay

( 246 TL )
Görüşme kaydı
Sınırsız yönlenme
Ekstra dış hat
Gelen çağrı analizi
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara

4 KULLANICI (Dahili)

45 / Ay

( 270 TL )
Görüşme kaydı
Sınırsız yönlenme
Ekstra dış hat
Gelen çağrı analizi
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara

5 KULLANICI (Dahili)

49 / Ay

( 294 TL )
Görüşme kaydı
Sınırsız yönlenme
Ekstra dış hat
Gelen çağrı analizi
Gelen arama
Giden arama
Çağrı raporlama
Robot operatör
0850'li numara

4x4'LÜK PAKET

88 / Ay

( 1056 TL / 12 Ay )
25 Kullanıcı
10 Ekstra dış hat
Görüşme kaydı
Sınırsız yönlenme
Gelen çağrı analizi
Gelen arama
Giden arama
1.000 SMS
Robot operatör
0850'li numara
Fiyatlara %18 KDV dahildir.

İstediğiniz tüm özellikler!

Netgsm kendi telefon altyapınızı kurmanız ve yönetmeniz için kolaylık sağlıyor.

İzleme Ekranı



Ek Modüller

Kapıda Ödeme Onay Alma

Kapıda ödeme seçeneklerinde önceden siparişi veren müşterinizi otomatik olarak arayarak onay alabilir ve onaydan sonra otomatik olarak siparişin durumunu güncelleyebilirsiniz.

Tuşlayarak Kargo veya Sipariş Sorgulama

Yeni sipariş, yeni müşteri kayıtlarında, sipariş durumu bildirebilirsiniz. Ayrıca müşterileriniz sizi arayarak son siparişlerinin durumunu öğrenebilirler. Kargo adı ve kargo numarası anons edebilirsiniz.

Müşteri Tanıma Sistemi

Arayan müşterilerinizi tanıyarak, onlara özel isimleriyle hitap edebilir müşteriye özel santral senaryoları uygulayabilirsiniz.

Google Drive Entegrasyonu

Bu entegrasyonu sayesinde görüşme kayıtlarınızı otomatik olarak Google Drive hesabınıza aktarabilirsiniz.

Text to Speech (TTS) Robotu

Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir. Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.

Yazılım Entegrasyonları

Iyzico, İdeasoft, Ticimax, Opencart, WooCommerce, Slack, MyBasicCrm, Teamgram, Logo vb. yazılımlar ile entegreli şekilde santralinizi kullanabilirsiniz.

Çağrı Sonrası Müşteri Memnuniyeti Robotu

Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir veya SMS gönderebilirsiniz. Böylelikle müşteri temsilcilerinizin performanslarını değerlendirebilirsiniz.

Kredi-Kartı Tahsilat Modülü

Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.

Gelişmiş Otomatik Arama Modülü

Herhangi bir numara listesini, belirlediğiniz zamanda otomatik olarak arayarak, aramaların bir anonsa, IVR'a, departmana ya da müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayabilirsiniz.

Gelişmiş Anket Modülü

Görüşme sonunda müşterinizi otomatik veya isteğe bağlı olarak ankete yönlendirebilir. Müşteri temsilcinizi veya verdiğiniz hizmeti puanlatabilirsiniz.

Netasistan Müşteri Destek Hizmeti

Tüm iletişim kanallarınızı tek yazılımda toplayabilir. Bu kanallardan gelen müşteri destek taleplerini cevaplayabilirsiniz. Müşteri temsilcileriniz herhangi bir program yüklemeden Web browser üzerinden webphone ile görüşme yapabilirler. Müşteri destek ticket açabilir ve iç süreçlerinizde takip edebilirsiniz. Sizi arayan kişileri müşteri olarak tanımlayabilir ve diğer görüşmelerinizde ekranınıza otomatik olarak müşteri kartı çıkabilir.

Netsantral-Netasistan Örnek Santral Senaryoları

Örneğin akşam saatlerinde veya mesai saatleri dışında arayanları, santralde belirli bir süre üzerinde bekleyenleri veya kuyruğu terk edenlere otomatik olarak destek kaydı oluşturabilirsiniz ve bu kayıtları bir hedefe yönlendirebilirsiniz. Örneğin önceden belirlediğiniz numaralara ve e-posta adreslerine SMS veya mail ile bilgilendirme yapabilirsiniz.

Lokasyon Dışından Santral Üzerinden Arama

Yetkilendirilmiş veya herhangi bir cep telefonundan santralinizi aradıktan sonra şifre + aranacak numarayı tuşlayabilir ve santral numaranız gözükerek görüş yapabilirsiniz.

Arayanı Hafızaya Alma Özelliği

Müşteri temsilciniz bir numarayı arayıp ulaşamadığında numara hafızaya alınır ve bu numara geri dönüş yaptığında kendisini arayan müşteri temsilcisine otomatik olarak bağlanabilir.

Bildirim Tetikleme Özelliği

Terkedilen numara olunca, çağrı kapandığında, iki numara birbirine bağlandığında, dahili meşgul olduğunda, çağrı cevaplandığında, dahili çalmaya başladığında, dış arama yapılmaya başlandığında, dış arama cevaplanmadığında vb. senaryolarda SMS, e-posta olarak dahili, kullanıcı, numara bazlı bildirim alabilirsiniz.

Entegre Yazılımların Tetiklenmesi

Bildirim Tetikleme Özelliğinde anlatılan örnek santral senaryoları gerçekleştiğinde entegre yazılımlar tetiklenebilir. Örneğin; 101 dahilisi çalmaya başlayınca CRM yazılımınızda otomatik müşteri kartı açılabilir veya haber alanına bildirim yapılabilir.

Konferans Oda Modülü

Santralinizi arayanlar otomatik olarak konferans odasına katılabilir ve aynı anda istediğiniz kişilerle görüşme yapabilirsiniz. Odaya katılımlara şifre koyabilir. Katılımdan önce anons dinletebilir. Mevcut katılımcılara yeni katılan kişinin isim bilgisini verebilirsiniz. İsterseniz santralinizi aradıktan sonra doğrudan tuşlama yolu ile de katılım sağlayabilirsiniz.

Müşteri Temsilcisi Puanlama

Görüşme sonunda sizi arayanlardan müşteri temsilcinizi puanlamasını isteyebilir ve günlük rapor alabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ortalama puanlarını arayüzden görüntüleyebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

SORU NASIL?
Cihaz ve kuruluma gerek var mı? Giden arama yapmak isterseniz IP telefon, FXS cihazı veya softphone uygulamasına ihtiyacınız olacaktır.
İnternete ihtiyacım var mı? Sadece gelen arama özelliğinde cihaz kullanmayacağınız için internete ihtiyacınız yoktur. Giden arama yapmanız durumunda kullanacağınız cihazlar için internete ihtiyacınız olacaktır.
Arama yapabilir miyim? Sadece gelen arama özellikli santralde arama yapamazsınız. Gelen ve giden çağrı yapabileceğiniz santralde IP telefon, FXS cihazı veya softphone uygulamaları ile arama gerçekleştirebilirsiniz.
0850 numaramı arayanlar robot operatör duyacak mı? İsterseniz size özel karşılama anonsunu dinletebilir, tuşlama yaptırabilir, zaman tanımlayabilir ve bekletme esnasında dilediğiniz müziği dinletebilirsiniz.
Aktivasyon ücreti var mı? Kurulumda veya abonelik sonunda aktivasyon ücreti almıyoruz. Sadece yılda bir defa 13 TL Numara Kullanım Ücreti ödersiniz.
Aynı anda birden fazla çağrı alabilir miyim? Aynı anda sınırsız çağrı alabilirsiniz. Arayanlar sırada bekler ve meşgul tonu duymazlar.
Birden fazla başka numaraya yönlendirebilir miyim? Netsantral'i istediğiniz kadar sabit veya GSM numarasına dilediğiniz senaryolarla yönlendirebilirsiniz.
Yönlendirme için ücret ödeyecek miyim? Sadece gelen çağrı özellikli Netsantral’de yönlendirme sınırsızdır. Gelen ve giden çağrı özellikli Netsantral’de yönlendirme için konuşma paketi ya da sınırsız yönlendirme paketi almanız gerekmektedir.
Sadece 0850'li numara ile mi kullanabilirim? İsterseniz 0850'li numaralar ile isterseniz de Netgsm'den alacağınız 81 ile ait coğrafi numara ile ya da mevcut sabit numaranızı Netgsm'e taşıyarak, numaranız değişmeden kullanabilirsiniz.
Aynı anda birden fazla 0850 numarayı kullanabilir miyim? Birden fazla numarayı Netsantral’inize tanımlayabilirsiniz.
Görüşmelerim kayıt altına alınacak mı? Görüşme Kaydı özelliğini seçtiğinizde görüşmeleriniz kayıt altına alınacaktır. Dilediğiniz zaman bu özelliği kapatabilir veya paket değişikliği yapabilirsiniz.
Taahhüt verecek miyim? Sizden kesinlikle taahhüt istemiyoruz.
Bu bir sanal santral hizmeti midir? Netsantral, gelişmiş özellikli bir sanal santral hizmetidir.
İstediğim zaman bırakabilir miyim? Aboneliğinizi istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz ve seçtiğiniz pakete ödediğiniz kalan ayların geri iadesini alırsınız.
Özel numara alabilir miyim? Özel numara ile ilgili bilgi almak için çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.