İnternet üzerinden çalışan yeni nesil telefon santrali sizin kontrolünüzde!
Netsantral, eski tip fiziksel telefon santrallerinin yerini alan, internet üzerinden çalışan, santral özeliklerinin hepsini hatta daha fazlasının kullanılabildiği yeni nesil telefon santralidir. Tamamen internet üzerinden çalışır. İletişim, kurulum, bakım ve kontrol tek arayüzden sizin tarafınızdan yapılır.
Formu doldurduğunuzda müşteri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir.
Netgsm kendi telefon altyapınızı kurmanız ve yönetmeniz için kolaylık sağlıyor.
Sizi arayan müşterilerinize 'Hoşgeldiniz' anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz.
Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, Kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.
Şirket personellerinizi Netsantral'inizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz.
Netsantral'inize Netgsm'e taşıdığınız numaraları tanımlayabilir veya 444'lü numaranızı, yurtdışı numaranızı, diğer operatörlerdeki numaralarınızı tanımlayabilirsiniz. Netgsm'e ait olmayan numaraların tanımlanabilmesi için FXO cihazlarına ihtiyacınız olacaktır.
Sizi arayan müşterilerinize, kullanıcılarınıza bağlanana kadar arka planda bekleme müziği dinletebilirsiniz. Şirketinize ait jingle, herhangi bir müzik, anons veya kampanyalarınızı bekleme müziği olarak kullanabilirsiniz.
Mesai içi, mesai dışı,öğle araları ve resmi tatiller için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Bunları isterseniz kendiniz ayarlayabilir. İsterseniz Netgsm Çağrı Merkezi ile irtibata geçerek hemen değişilik yapabilirsiniz.
Tüm şubelerinizi yani ayrı numaralarınızı Netsantral'inize tanımlayabilir, her kullanıcıya kod vererek ücretsiz görüşebilirsiniz. Örneğin, Ankara şubenizdeki bir kullanıcı İstanbul şubenizdeki bir kullanıcıyı 101 tuşlayarak ücretsiz arayabilir.
Netsantral üzerinden birden fazla numarayla telekonferans yapabilirsiniz.
Müşterileriniz, Netsantral'inizin kullanıcılarına ulaşamaması durumunda telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları kullanıcıya tanımlı e-posta adresine gönderilir.
Netsantral üzerinden faks gönderebilir ve alabilirsiniz. Gelen fakslarınız belirleyeceğiniz e-posta adreslerine gönderilmektedir. Web arayüzünden ve mobil uygulamadan gelen fakslarınızı görüntüleyebilirsiniz ve faks gönderebilirsiniz. Faks cihazınıza ihtiyaç duymazsınız.
Netsantral'de kuyrukta bekleyenlere kuyruktaki sırası ve ortalama bekleme süresini anons edebilir.
Her kullanıcıya özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara, ilgili kullanıcının dış aramalarında görünür.
Santral senaryosu hazırlanırken istediğiniz 'hedef'e SMS gönderimi yapabilirsiniz. Örneğin müşteriniz 1'i tuşladığında GSM numarasına firmanınızın adresini gönderebilirsiniz.
Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları 2 ay boyunca Netsantral'inizde tutulmaktadır. Ses kayıtlarınızı daha uzun süre saklamak isterseniz Google Drive entegrasyonumuzu kullanmanız gerekir.
Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca Voip numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.
Gelen bir çağrı, cep telefonu numarasına yönlendirildiğinde, yönlendirilen cep telefonuna arayan numara bilgisi SMS ile bildirilir.
Netsantral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Santral web arayüzünden tüm kayıtlara erişebilirsiniz. Tarih,departman ve kullanıcı bazlı detaylı analiz yapabilirsiniz. Grafiklerle desteklenmiş raporlar oluşturabilirsiniz. Excel formatında indirebilirsiniz.
Toplam/ortalama gelen Çağrı, cevapsız, cevaplanan, terkedilmiş, konuşma sürelerini görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca maksimum/ortalama bekleme sürelerini de anlık olarak izleyebilirsiniz.
Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını ve kuyrukta bekleyen çağrıların durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.
Kullanıcı dostu arayüzüyle, teknik bir desteğe ihtiyaç duymadan kendiniz tüm ayarlarınızı yapabilir ve santralinizi anlık izleyebilir,raporlama yapabilirsiniz.
Netsantral Android ve Ios uygulaması ile görüşme detaylarınızı inceleyebilir, ses kayıtlarını dinleyebilir, istatistiklere bakabilir, detaylı gelen çağrı analizi'nizi görüntüleyebilirsiniz. Santral bilgilerinize ulaşabilir, kullanıcı durumlarına ve şifrelerine ulaşabilirsiniz.
Sanal santraliniz, özel bir tanımlama yapmanıza gerek kalmadan, resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışı senaryonuzu devreye alabilir.
Elektrik ve internetin kesilmesi durumunda Netsantral'iniz gelen aramalarınızı karşılar, her kullanıcı için önceden tanımlanmış olan GSM numaralarına yönlendirir.
Netsantral web arayüzüne erişim sağlayabilecek personel hesapları oluşturabilir, oluşturulan kullanıcılara ilişkin çeşitli yetkiler tanımlayabilirsiniz.
Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir, böylelikle telefonda hizmet veren kullanıcılarınızın performanslarını değerlendirebilirsiniz.
Netgsm hesabınızdan Sesli Mesaj hizmetini kullanarak, hedef kitlenize anket yapabilir veya sesli mesajını dinletebilirsiniz. Detaylı raporlama alabilirsiniz.
Dahili bazlı arama yönlerini belirleyebilirisiniz.Dahililerin ses kaydı alma özelliğini kısıtlayabilirsiniz. Dahililer arası gruplar oluşturabilir ve arama engelleme özelliğini kullanabilirsiniz.
Netsantral, Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.Bu özellik için Custom (Özel API) hizmetinin aktif olması gerekmektedir.
E-Ticaret platformlarıyla yapmış olduğumuz entegrasyonla; sipariş veya kargo durumlarını sorgulama, otomatik aramayla kapıda ödeme onayı alma, sipariş memnuniyeti anketi, v.b modülleri kullanabilirsiniz.
Netsantral ses kaydı alma özelliği 2 ay ile sınırlıdır. Daha uzun süreli kayıtlarınız tutmak istiyorsanız ücretsiz olarak Google Drive entegrasyonu yapabilirsiniz.
Netgsm rehber entegrasyonuyla rehberde kayıtlı kişilerinizi gelen aramalarda telefon üzerinde, arama kayıtlarınızda, kaçan çağrı bilgilendirmelerinde ve meşguliyet panosunda rehberde kayıtlı ismiyle görebilirsiniz.
Kullanmış olduğunuz yazılımınızla Netsantral'inizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini (müşteri kartı) yazılımınız üzerinde açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.
Türm Ip telefonlar gibi Netgsm'e özel Ip Telefonlar da kurulumu yapıldıktan sonra tarafınıza kargo ile gönderilir. Ip telefonları satın alabilmek için Netgsm webportal üzerinden Finansal İşlemler menüsüne geçiş yapmanız gerekmektedir.
Aylık fatura limiti belirleyebilir istediğiniz zaman giden çağrı hizmetinizi durdurabilirsiniz.
İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.
Netsantral üzerinden gerçekletirdiğiniz görüşmelerinizin detayını listeyebilirsiniz. Gün/Saat, arayan numara, aranan numara, çağrı tipi ve yönü bazlı listeleme yapabilirsiniz. Liste sonuçlarını excel'e çıkarabilir, ses kayıtlarını dinleyebilir ve indirebilirsiniz.
Başka bir dahilinizin telefonu çalarken belirleyeceğiniz ön kod ile çağrıyı kendi dahilinize aktarabilir ve cevaplayabilirsiniz.
Kullanıcılarınızın kullanacağı Netsipp uygulamasını karekod özelliğini kullanarak hızlı bir şekilde aktif hale getirebilirsiniz.
Netasistan hizmeti ile müşterilerin gelen çağrılara ticket oluşturabilir ve iç süreçlerinizde takip edebilirsiniz.
Müşterileriniz aradıklarında onları rehberinizde kayıtlı ad ve soyadları ile karşılayabilirsiniz.
Netasistan hizmeti ile sizi arayanları rehberinize kaydedebilir ve tekrar aradıklarında müşterinizin numarası yerine ad ve soyadını görebilirsiniz.
Netsantralinizi arayan numaralar otomatik olarak önceden belirlediğiniz Netgsm rehberinize kayıt edebilirsiniz.
Mesai saatleriniz dışında veya müşteri temsilciniz meşgulse Netsantralinizi arayanlar otomatik arama listenize kayıt edilir ve müşteri temsilcisi aktif olduğunda otomatik olarak numarayı arar.
Sizi arayıp ulaşamayan, telefonu kapatan müşterilerinizin listesini çıkarabilir. İsterseniz otomatik arama modülü ile anında geri dönüş yapabilirsiniz.
NetasistanTV ekranını monitörlerinize yansıtarak santralinizin çağrı durumunu canlı olarak izleyebilirsiniz.
Google Contacts entegrasyonu ile Google rehberinizde kayıtlı bir kişi aradığında santraliniz tanır, ismiyle hitap eder ve cihazlarınızda arayan kişinin ismi görüntülenir.
Gün içerisinde çeşitli zamanlarda farklı karşılama anonsları ayarlayabilirsiniz. Örneğin, saat 08:00-10:00 arası Günaydın, 18:00-22:00 arası İyi akşamlar anonsları ile müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.
SORU | Sadece Gelen Çağrı | Gelen ve Giden Çağrı | NASIL? |
Cihaz ve kuruluma gerek var mı? | Giden arama yapmak isterseniz IP telefon, FXS cihazı veya softphone uygulamasına ihtiyacınız olacaktır. | ||
İnternete ihtiyacım var mı? | Sadece gelen arama özelliğinde cihaz kullanmayacağınız için internete ihtiyacınız yoktur. Giden arama yapmanız durumunda kullanacağınız cihazlar için internete ihtiyacınız olacaktır. | ||
Arama yapabilir miyim? | Sadece gelen arama özellikli santralde arama yapamazsınız. Gelen ve giden çağrı yapabileceğiniz santralde IP telefon, FXS cihazı veya softphone uygulamaları ile arama gerçekleştirebilirsiniz. | ||
0850 numaramı arayanlar robot operatör duyacak mı? | İsterseniz size özel karşılama anonsunu dinletebilir, tuşlama yaptırabilir, zaman tanımlayabilir ve bekletme esnasında dilediğiniz müziği dinletebilirsiniz. | ||
Aktivasyon ücreti var mı? | Kurulumda veya abonelik sonunda aktivasyon ücreti almıyoruz. Sadece yılda bir defa 13 TL Numara Kullanım Ücreti ödersiniz. | ||
Aynı anda birden fazla çağrı alabilir miyim? | Aynı anda sınırsız çağrı alabilirsiniz. Arayanlar sırada bekler ve meşgul tonu duymazlar. | ||
Birden fazla başka numaraya yönlendirebilir miyim? | Netsantral'i istediğiniz kadar sabit veya GSM numarasına dilediğiniz senaryolarla yönlendirebilirsiniz. | ||
Yönlendirme için ücret ödeyecek miyim? | Sadece gelen çağrı özellikli Netsantral’de yönlendirme sınırsızdır. Gelen ve giden çağrı özellikli Netsantral’de yönlendirme için konuşma paketi ya da sınırsız yönlendirme paketi almanız gerekmektedir. | ||
Sadece 0850'li numara ile mi kullanabilirim? | İsterseniz 0850'li numaralar ile isterseniz de Netgsm'den alacağınız 81 ile ait coğrafi numara ile ya da mevcut sabit numaranızı Netgsm'e taşıyarak, numaranız değişmeden kullanabilirsiniz. | ||
Aynı anda birden fazla 0850 numarayı kullanabilir miyim? | Birden fazla numarayı Netsantral’inize tanımlayabilirsiniz. | ||
Görüşmelerim kayıt altına alınacak mı? | Görüşme Kaydı özelliğini seçtiğinizde görüşmeleriniz kayıt altına alınacaktır. Dilediğiniz zaman bu özelliği kapatabilir veya paket değişikliği yapabilirsiniz. | ||
Taahhüt verecek miyim? | Sizden kesinlikle taahhüt istemiyoruz. | ||
Bu bir sanal santral hizmeti midir? | Netsantral, gelişmiş özellikli bir sanal santral hizmetidir. | ||
İstediğim zaman bırakabilir miyim? | Aboneliğinizi istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz ve seçtiğiniz pakete ödediğiniz kalan ayların geri iadesini alırsınız. | ||
Özel numara alabilir miyim? | Özel numara ile ilgili bilgi almak için çağrı merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz. |