NETGSM | Toplu SMS - Başlıklı SMS - Sabit Telefon - Sanal Santral - 0850li / 0800lü Numara 

Netasistan

İletişiminizi tek noktadan yönetin!

Netasistan ile tüm iletişim kanallarından (Telefon, SMS, E-mail, WhatsApp vb.) ticket oluşturarak müşteri destek süreçlerini takip edebilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz.

Daha verimli ekipler, daha mutlu müşteriler

Müşterilerinizle iletişimde profesyonel ve daha iyi ilişkiler kurabilir, izleyebilir ve takip edebilirsiniz.

img-3

Özel Rehber

Sektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehberiniz ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.

img-1

Ticket Oluşturma

Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.

img-2

Ekip ile İşbirliği

Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.

img-1

Özel Etiketler

Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.

İstediğiniz Tüm Özellikler

İletişim ihtiyaçlarınızın neredeyse hepsini karşılayan özelliklere sahiptir.

Müşterileriniz ile iletişim kanallarınızı tek noktadan yönetebilirsiniz

Sektörünüze veya ihtiyacınıza göre özel rehber tasarlayabilirsiniz

Çoklu kullanıcı desteği ile
kurum içi iş dağılımı yapabilirsiniz

Müşterinize ait ticket geçmişinizi görebilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz

Telefon, SMS, E-mail, WhatsApp kanalları sayesinde otomatik ticket oluşturabilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz

Moladaki müşteri temsilcilerinizin mola nedenleri ve sürelerini görüntüleyebilir, raporlayabilir veya mola sürelerini yönetebilirsiniz

Çağrı izleme modülü ile müşteri temsilcilerinizin anlık çağrı durumunu takip edebilir, bekleyen müşteri ve müsait temsilcilerinizi izleyebilirsiniz

Etiketler sayesinde kayıtlarınızı daha verimli bir şekilde arayabilir, kategorilere ayırabilir ve filtrelemek için ilişkilendirebilirsiniz

Netsantral entegrasyonu sayesinde arayanı tanıyabilir ve gelen çağrıya otomatik ticket oluşturabilirsiniz

Farklı hesaplardan aynı ticketa cevap verilmesini engelleyen uyarı sistemi ile senkronize çalışabilirsiniz

Ticket cevaplama süresi takibi sayesinde kabul edilebilir bir yanıt süresi ölçümlemesi yapabilirsiniz

Çağrılarınızı dahili bazında, departman bazında veya tüm aramaları günlük, haftalık ve aylık olarak raporlayabilirsiniz

Netsantral entegrasyonu sayesinde müşteri numarası veya müşteri kodu ile gelen çağrıyı müşteriye bağlama ve ses kaydı eşleştirmelerini yapabilirsiniz

Tek noktadan;
masaüstü telefon, mobil uygulama, masaüstü softphone veya uygulama içerisindeki webphone ile çağrı başlatabilirsiniz

Netsipp sayesinde masaüstü softphone ile çağrıları cevaplayabilir, molaya alabilir veya BLF ile müsait temsilci durumlarını görüntüleyebilirsiniz

Kurumsal iletişim numaranız ile müşterinize tek numaradan destek verebilirsiniz.
(Aynı anda Telefon, SMS, Faks, WhatsApp vb. numarası olarak kullanılabilmektedir.)

Fiyatlandırma

90 gün boyunca ücretsiz deneyebilirsiniz.

Webphone  

ÜCRETSİZ

0
 

100 Kişi (Rehber Kaydı)
100 Firma (Rehber Kaydı)
1000 Ticket
2 Kullanıcı
 
 

PLUS

/ Ay
(tüm vergiler dahil)

468 TL/Yıl
Sınırsız Kişi
Sınırsız Firma
Sınırsız Ticket
Sınırsız Kullanıcı
Webphone

Sıkça Sorulanlar